.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جعفری نسب:امنیت کشور به واسطه ی جانفشانی شهداست

فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران امنیت، عزت، افتخار و سربلندی امروز کشور ایران را بواسطه ی جانفشانی و جانسپاری شهدا دانست.

به گزارش شمال نیوز، سرتیپ دوم پاسدار مسعود جعفری نسب در آئین یادواره ی شهدای کوی مهیار ساری از بسیجیان به عنوان ادامه دهنده راه شهدای انقلاب و آرمان های امام راحل (ره) یاد کرد و با تسلیت ایام اسارات بازماندگان کربلا و گرامیداشت هفته ی بسیج گفت: اگر در آن روز صحنه ی کربلا واقع نمی شد و خون شهدا در نینوا جوشش پیدا نکرده بود، اکنون انسان ها و مسلمانان دچار مشکلات اساسی بودند و سیر خون سرخ شهدای کربلا، چه سدهایی را که نشکسته است.
وی همچنین به تاریخ شناسی امام راحل (ره) در مسیر انقلاب اسلامی و با الهام از مکتب سرخ شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اشاره کرد و افزود: اگر امروز در نظام اسلامی ایران شاهد اقتدار ، عزت و عظمت در جهان هستیم، همه را مدیون درایت و علم عالمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران هستیم.
سردر جعفری نسیب همچنین در بخش دیگر از سخنانش با اشاره به وحدت میان امام و امت در تحقق و شکل گیری انقلاب و  پیروزی در جنگ تحمیلی یادآور شد: نمی توان شهدا و جوانان رشیدی را که ره صدساله را یک شبه طی کردند، به فراموشی سپرد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.